Ponuka práce: account manager v customer service tíme
Požiadavky na našu budúcu kolegyňu:
* dobrá úroveň AJ (min úroveň B1)
* dobrá úroveň FJ alebo ŠJ (min úroveň B1)
* znalosť práce s Excelom
* logické myslenie / dobrá organizácia práce
* trpezlivosť a pozornosť
* proklientské nastavenie
Ide o prácu Account managera v Customer Service tíme vo firme, ktorá poskytuje prepravným spoločnostiam aplikáciu na porovnávanie cien lodnej dopravy.
Náplň práce: starostlivosť o zahraničných zákazníkov, s ktorými je potrebné aktívne komunikovať písomne alebo telefonicky, riešiť ich požiadavky alebo reklamácie, preto vyžadujeme dobrú úroveň jazykov. Pre zákazníkov spracúvame cenníky, preto je potrebná dobrá pozornosť a práca s Excelom. Aplikácia sa neustále vyvíja, postupne pribúdajú noví klienti, preto je potrebné priebežne sa učiť nové veci a prispôsobovať sa novým podmienkam.
Pracujeme väčšinou z domu, ale hľadáme ideálne ľudí, ktorí bývajú v Bratislavskom kraji, aby mohli v prípade potreby prísť osobne do kancelárie v Bratislave.
Nástup ASAP
Oficiálny popis, ktorý sme mali voľakedy na Profesii :
Náplňou práce Account Managera v našej spoločnosti je zaistenie spokojnosti klientov a vernosť naším produktom a službám , ktoré predstavuje databáza OKARGO. V dôsledku toho musí Account Manager bežne odpovedať na prichádzajúce zákaznícke požiadavky, ako sú otázky ohľadom zobrazovania dát, fungovania databázy, inštalácie nových funkcií v rámci databázy OKARGO. Tiež musí iniciatívne kontaktovať klientov ohľadom potenciálneho vývoja produktu, vrátane zmien, aktualizácií a výpadkov. Account manager musí analyzovať a porozumieť prevádzke každého klienta a výzvam, ktorým čelia. Jeho úlohou je tiež analyzovať, spracovávať a kontrolovať dokumenty, najčastejšie vo forme excelu, ktoré obsahujú informácie o námornej preprave, a ktoré nám klienti každodenne zasielajú, aby sme informáciami, ktoré sa v nich nachádzajú aktualizovali databázu OKARGO.
Pre túto prácu sú potrebné dobré organizačné schopnosti, aby Account Manager vedel efektívne odpovedať na veľké množstvo prichádzajúcich požiadaviek. Taktiež je nevyhnutná znalosť excelu, ktorá pomôže Account Managerovi rýchlo a efektívne spracovávať dokumenty od klientov a aktualizovať nimi databázu. Potrebné sú tiež analytické znalosti a schopnosť sústrediť sa na detail.
CV posielajte na katarina.frappierova@okargo.com